Для оптимізації контенту та швидкодії сайту ми використовуємо файли cookies. Продовжуючи відвідування сайту ви погоджуєтесь на використання файлів cookies
“Секрет успіху компанії – у керівниках, для яких характерна далекоглядність і готовність вкладати у розвиток”
Галина Хамула, менеджер з продажу центрального офісу, перша працівниця «Терра-Пак», ділиться спогадами про більш ніж дев’ятнадцятирічну роботу у «Терра-Пак»: «Все почалося у 2005 році. Тоді ми вдвох з Іваном Мартинюком працювали на виробництві: Іван працював оператором лінії, а я пакувала скотч. Після нас прийшли водії, які працюють досі – Андрій Тимців, Ігор Сукач.
Перше авто з готовою продукцією виїхало з воріт підприємства 21 вересня 2005 року. Цей день прийнято вважати днем заснування компанії «Терра-Пак».
Безперебійно наше виробництво тоді працювати не могло – не вистачало коштів, тому ми то працювали, то чекали, поки сировина приїде з-за кордону. Але страху у зв’язку з цим у нас не було – ніхто нікуди не пішов. Ми були юні і сповнені надій на краще майбутнє. Ростислав Дем’янович, директор, казав: «Прорвемось! Все ще попереду».
Перших клієнтів ми знайшли у Чернівцях, для них ми виготовляли і відвантажували крупні (як ми тоді вважали) партії пакувального скотчу. Ці клієнти з нами співпрацюють і зараз, а пройшло вже понад 19 років!
За рік ми «стали на ноги». Постало питання пошуку нових клієнтів. Тоді Ростислав Михайлович і запропонував мені спробувати свої сили на позиції менеджера з продажу. Знайти клієнтів було нелегко. Спершу шукали серед знайомих, по сусідніх виробничих підприємствах.
Крім того, Ростислав Михайлович навчив мене основ бухгалтерії і логістики. Так, я знаходила клієнта, формувала йому рахунок і організувала доставку автомобілем. Розвозили продукцію ми на тритонному Мерседесі, яким керував Ігор Сукач.
Для того, щоб налагодити співпрацю з клієнтами, часто їздила у відрядження – траплялося виїжджати і о 4 годині ранку. Спочатку мене возили водії, які везли продукцію, а згодом їздила на власному авто, яке придбала через два роки роботи. 70 % клієнтів знаю особисто, вони живуть у різних куточках України: Київ, Хмельницький, Одеса… Встановлений живий контакт не переривається, незважаючи на ковід, війну чи інші проблеми.
У перші роки ми продавали акриловий пакувальний скотч власного виробництва – прозорий і коричневий. Згодом в асортименті компанії з’явився каучуковий скотч Arctic. Почали вивчати пакувальні потреби клієнтів – яку продукцію вони потребують, окрім скотчу. Так почали пропонувати клієнтам комплексні рішення. З часом команда продажу розширилась, через 2 роки до нас перейшов і Іван Мартинюк.
«Терра-Пак» починав, як багато компаній – з гаражу. Виробництво працювало у три зміни у великому гаражі, який ми називали «шахтою». Пізніше придбали цехи, поступово розширили виробничі площі.
Надалі ми придбали обладнання для виробництва спеціалізованих видів скотчу. Клієнтам став потрібен двосторонній cкотч, крафтовий скотч. Деяку продукцію ми ввозили з Європи.
У 2017 році взялися до виробництва стретч-плівки, так як значно зросли обсягу продажу. Тоді ж до нас прийшов технолог, Микола Порада. Привезли з-за кордону обладнання, сировину і розпочали виробництво, що посприяло збільшенню обсягів продажу: тепер ми могли запропонувати клієнтам кращі умови.
На «Терра-Пак» я працюю 19 років. Свою роботу дуже люблю. Мені подобається драйв, спілкування з людьми, подобається спостерігати, як працюють інші виробництва, як ведуть себе люди у непрості часи, зараз триматися «на плаву» нелегко.
Робота завжди гармонійно поєднувалась з відпочинком: до пандемії та війни, жодного року не було без корпоративних виїздів, без святкування Дня народження «Терра-Пак». До Дня захисту дітей організовують дитячі свята з цінними подарунками. Щороку діти і працівники отримують подарунки до Дня Св. Миколая. Тепер робота на «Терра-Пак» дозволяє збалансовано поєднувати роботу і сім’ю – це для мене, як матері трьох дітей, дуже важливо.
Секрет успіху «Терра-Паку» – у керівниках, для яких характерна далекоглядність і готовність вкладати у розвиток.
«Терра-Пак» добре знають не тільки в Україні, а й у Польщі, Туреччині, Китаї, Молдові. Моя мрія – широко вийти на ринок Європи. Сподіваюсь, «Все ще попереду»!
Детальніше ознайомитися з історією компанії “Терра-Пак” можна за лінком